воскресенье, 24 апреля 2016 г.

Подивіться мені в очі і дайте мені відповідь...

Андріана Царкова 
22 апреля в 13:18 · 
В понеділок цей добрий чоловік пояснював директору рівненського
драмтеатру, що не можна влаштовувати концерт потап-каменских. І от що він казав. Цитую:
"… Я своїх хлопців з кущів знімав після того як їх москалі розстріляли, щоб матерям віддати хоча б щось. Не давали навіть підійти і позбирати останків, працювали снайпери. Прийшлось трохи часу потратити щоби познищувати всіх ворожиш снайперів. Останки наших воїнів самі власноруч збирали, 

кіши, куски м’яса, культі, різні безформені останки. Збирали все у велику посудину, щоби віддати медикам, а ті в свою чергу хоч щось матерям…
… Москалі рукояттю пістолета голови нашим хлопцям розбивали, що аж мозок розлітався довкола, людина ще жива при цьому, мозку нема, а 

людина все одно жива. Ложками мозок з голови розкидали по закатованим так само хлопцям. Аж тільки через певний час їх дострілювали…
… З самого початку з російської сторони нас валили градами, потім все ближче, ближче і ближче підходили. Москалі, кадрові військові з нами воюють. І навіть на блокпостах там москалі стоять

...Зараз 85-95 відсотків москалів вважають, що нас українців треба знищувати.
…. А потап і настя їдуть у московію ублажати їх і тішити їх чорні душі, а потім приїздять і хочуть нам співати і збочення всякі і нам показувати

…. Подивіться мені в очі і дайте мені відповідь, як це може бути так??? Я воюю за вас, за ваших онуків, за нашу землю, скажіть, як ви можете таке допускати???

p.s.В цьому фото вся теперішня Україна. Козак що воює, кров проливає свою і чужинську, гине і в шпиталях лікується. А навпроти нього в гарному кабінеті гладенький чиновник із стильною борідкою, серктаркою читає папірець і розповідає за демократію, толерантність, благочинність і перваги бізнесу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий