суббота, 27 сентября 2014 г.

У центрі Львова росіяни побили патріота, вигукуючи «Слава Путіну!» (ФОТО)



















У центрі Львова на патріота напали троє росіян, яким він зробив зауваження за вигуки «Слава Путіну!» Невідомі побили хлопця і навіть покусали, в то й час, як львів’яни поводилися абсолютно байдуже до того, що відбувається.

Такі новини у Facebook повідомив постраждалий Богдан Олярчук, передає «Преса України».

Він розповів, що гуляючи ввечері Львовом з поетесою Анастасією Дмитрук і своїми новими друзями після творчого вечора у Дрогобичі 13.09.2014, «наткнувся на AUDI A6 із російськими номерами «р147мн 77» у центрі міста, на Театральній (біля Леополіса)». 

«Вроді все було спокійно, але коли чоловік віком приблизно 35 років «лисий» побачив футболку яка на мені із гербом України і написом «Це моя і твоя війна» - вирішив крикнути! – «Слава Путіну!» - розповідає хлопець.

Патріот, звичайно ж, «зробив йому зауваження». 

«Але чомусь це зробив тільки я! Всі інші прохожі цього не чули, або їм було байдуже! Швидше за все байдуже…» - зауважив патріот. 

«Почалася гостра розмова де у мою сторону звучали фрази – «ти гнида бандеровская», «западное чмо» і т.д. Із машини вийшла ще якась жінка 30-35 років і чоловік віком 35 років зростом приблизно 2м. Також прозвучала від нього «чудова» фраза – «Ти думаєш тобі хтось допоможе» - на що я відповів - ні!» - розповів постраждалий. 

«Так, на мої спроби пояснити львів'янам хто ці три особи - я побачив цілковиту байдужість. Це той Львів якого я не бачив раніше!» - відзначив Богдан. 

«Розмова довго не тривала - почалася бійка нерівними силами. Після того як «лисий» впав - я відчув по голові удар важким предметом. Це була та жінка, а чим вона мене вдарила так і не знаю, був тільки сильний удар. І тут зненацька хтось мене кусає за праве вухо. Це був той самий «лисий»! Ситуація дестабілізувалася - так як не можливо одною рукою відбиватися від жінки, коли твоє вухо міцно тримають зубами! Бійка закінчилася, нас роз'єднали, коли я боровся на землі із «лисим», а та дурепа копала мене по ниркам. Так і сталося - мені відкусили кусок вуха, натовп зібрався, але ніхто не хотів допомагати, крім моїх нових друзів! Було людей 30-40 які оточили нас навколо, були таксісти, яких я просив заблокувати машину - але всім було байдуже», - пригадує хлопець. 

«Ось це «Безпечне місто» - ось ця моральна столиця України - де у центрі кричать – «слава путіну», а всім нас.ати! Ось воно «класне» львівське життя!» - наголосив він.

Патріот додав до свого повідомлення відповідні фото.







































































«Запам'ятайте люди цю морду, ці номера - і якщо хтось знає про цю особу, хто це, де її можна знайти пишіть мені у приват, буду дуже вдячний», - звернувся він.

«Я поважаю себе як людину, як Українця. Я оцінив ситуацію, і я знав на що я йду! Було важко! Підтримки так і не було! Але це міг бути дехто інших, дехто гірше фізично підготовлений! Щоб тоді було я не знаю, але у цей вечір мені було стидно за львів'ян. Хоча з іншої сторони справжні львів'яни на сході!» - підсумував Богдан Олярчук.

«День перед тим, на творчому вечорі Анастасії Дмитрук, солдати АТО із 80-ї бригади подарували мені значок ВДВ - кажучи «Щоб свої тебе на сході впізнавали!» Це було дуже приємно! Цей значок пройшов вже своє хрещення, але ворог уже і у нашому місці!» - додав він.

«Львів уже не є безпечним! Бережіть себе!» - наголосив хлопець.

Нагадаємо, у Львові нещодавно розпочав роботу Інформаційно-практичний Центр Безпеки Міста.

«Кожна людина повинна вміти захистити свою сім'ю, свій будинок, своє місто, свою країну. Для цього потрібно вміти надати першу медичну допомогу. З учорашнього дня разом з Академією сухопутних військ ми розпочали навчання: вміти користуватися зброєю, вміти поводитися в екстремальних ситуаціях, вміти захистити себе», - розповів про мету створення центру мер Львова Андрій Садовий. 
Джерело 

Комментариев нет:

Отправить комментарий