У хід пішли так звані “канони італійських страйків”. Авіакомпанія МАУ втратила близько сотні прав на польоти.
Ілюстрація:kievvlast.com.ua
Комісія Державіаслужби, озброївшись новими правилами призначень на польоти, відібрала у авіакомпаній більше сотні дозволів. Про це пише Hubs, повідомляють Патріоти України. Як пише видання, комісіонери, відповідно до канонів “італійських страйків”, скрупульозно виконували правила, не допускаючи відхилень і вольностей. За підсумками засідання цілого ряду призначень позбулися всі учасники авіаринку: МАУ, “Атласджет України”, “Дніпроавіа”, “Ютейр-Україна”, YanAir, “Мотор Січ”, “Роза вітрів”, “Дарт”, UM Air і “Браво” .
Рекордсменом стала компанія Ігоря Коломойського, яка втратила близько сотні прав на польоти. “Причина скасування проста. За новими правилами, Державіаслужба може анулювати права, якщо компанія не виконує польоти 12 місяців. Авіатори морально були готові розлучитися зі “сплячими”
дозволами, на частину з них самі подали заяви про відмову”, – йдеться в матерілі. За новими правилами це має сенс. Якщо на маршрут претендує кілька компаній, то виграє та, у якої вище загальний бал. А в його розрахунку враховується коефіцієнт використання маршрутів, пише
видання. “Ми для себе вирішили, що тримати це все мертвим вантажем некрасиво”, – розповідав на недавній прес-конференції голова наглядової ради МАУ Арон Майберг. Насправді виявилося, що компанії готові розлучитися не з усіма “простоючими” маршрутами. У кожної знайшовся
один-два винятки. На комісії з’ясувалося, що “Дніпроавіа” готується до запуску рейсу Івано-Франківськ-Відень, YanAir – Київ-Москва, “Атласджет України” – Київ-Одеса (монополізм МАУ на цьому маршруті, крім іншого, обурив Саакашвілі). МАУ і UmAir поскаржилися, що в деякі країни Близького
Сходу не можна літати з міркувань безпеки. Комісія не стала голосувати за скасування прав тільки в одиничних випадках. МАУ залишили права на рейси в деякі російські та британські міста, куди літають її код-шерінгові партнери. З цієї ж причини “Дніпроавіа” залишили дозвіл на рейс
Дніпропетровськ-Тель-Авів. У МАУ не стали забирати призначення в Ашхабад, куди її не пускають туркменські авіаційні влади. Решта виключення залишили на розсуд в.о. глави Державіаслужби Миколи Мельниченка, який повинен підписати рішення комісії. Як повідомляється, не
було поблажок і при розподілі нових рейсів. Два нових регулярних маршруту з Києва – Стокгольм і Афіни – отримала тільки “Атласджет”. Додали чартерних рейсів і компанії “Роза вітрів”. Всі інші прохання комісія загорнула. Пропозиції авіакомпаній донести відсутні документи комісія відкинула.
Джерело
Ілюстрація:kievvlast.com.ua
Комісія Державіаслужби, озброївшись новими правилами призначень на польоти, відібрала у авіакомпаній більше сотні дозволів. Про це пише Hubs, повідомляють Патріоти України. Як пише видання, комісіонери, відповідно до канонів “італійських страйків”, скрупульозно виконували правила, не допускаючи відхилень і вольностей. За підсумками засідання цілого ряду призначень позбулися всі учасники авіаринку: МАУ, “Атласджет України”, “Дніпроавіа”, “Ютейр-Україна”, YanAir, “Мотор Січ”, “Роза вітрів”, “Дарт”, UM Air і “Браво” .
Рекордсменом стала компанія Ігоря Коломойського, яка втратила близько сотні прав на польоти. “Причина скасування проста. За новими правилами, Державіаслужба може анулювати права, якщо компанія не виконує польоти 12 місяців. Авіатори морально були готові розлучитися зі “сплячими”
дозволами, на частину з них самі подали заяви про відмову”, – йдеться в матерілі. За новими правилами це має сенс. Якщо на маршрут претендує кілька компаній, то виграє та, у якої вище загальний бал. А в його розрахунку враховується коефіцієнт використання маршрутів, пише
видання. “Ми для себе вирішили, що тримати це все мертвим вантажем некрасиво”, – розповідав на недавній прес-конференції голова наглядової ради МАУ Арон Майберг. Насправді виявилося, що компанії готові розлучитися не з усіма “простоючими” маршрутами. У кожної знайшовся
один-два винятки. На комісії з’ясувалося, що “Дніпроавіа” готується до запуску рейсу Івано-Франківськ-Відень, YanAir – Київ-Москва, “Атласджет України” – Київ-Одеса (монополізм МАУ на цьому маршруті, крім іншого, обурив Саакашвілі). МАУ і UmAir поскаржилися, що в деякі країни Близького
Сходу не можна літати з міркувань безпеки. Комісія не стала голосувати за скасування прав тільки в одиничних випадках. МАУ залишили права на рейси в деякі російські та британські міста, куди літають її код-шерінгові партнери. З цієї ж причини “Дніпроавіа” залишили дозвіл на рейс
Дніпропетровськ-Тель-Авів. У МАУ не стали забирати призначення в Ашхабад, куди її не пускають туркменські авіаційні влади. Решта виключення залишили на розсуд в.о. глави Державіаслужби Миколи Мельниченка, який повинен підписати рішення комісії. Як повідомляється, не
було поблажок і при розподілі нових рейсів. Два нових регулярних маршруту з Києва – Стокгольм і Афіни – отримала тільки “Атласджет”. Додали чартерних рейсів і компанії “Роза вітрів”. Всі інші прохання комісія загорнула. Пропозиції авіакомпаній донести відсутні документи комісія відкинула.
Джерело
Комментариев нет:
Отправить комментарий