четверг, 28 июня 2018 г.

Людмила Денисова пытается встретиться с Олегом Сенцовым

Людмила Денісова  

З 9-Ї ранку я під виправною колонією номер 8, намагаюся зустрітися з Олегом Сенцовим.

Уповноважений РФ Тетяна Москалькова з'явилася тут півгодини тому.
Кортеж проїхав повз мене, хоча вона прекрасно мене бачила. 
Така демонстративна поведінка викликає одне питання - як вона збирається виконувати домовленості президентів, не кажучи вже про реалізацію гарантій на моє безумовне безперешкодне відвідування українських політв'язнів, надане мені Президентом РФ?

Я постійно звертаюсь до чергового і прошу повідомити керівництво.... відповідь одна - чекайте. Намагаюсь подати заяву, її не беруть.

З-за воріт я бачу, що люди які приїхали кортежем, ходять по території, Тетяна Москалькова робить селфі...

А нам всім болить Олег Сенцов, який голодує вже 46-й день. І ми не маємо точної інформації, що з ним і як він почувається...

А російський омбудсмен вийде звідти і знову щось говоритиме на кшталт "лікувального голодування"....

Посольство України у РФ направило ноту Міністерству закордонних справ РФ. У ноті українська сторона висловила рішучий протест щодо мого недопуску до відвідання Олега Сенцова. Посольство закликає РФ до негайного прийняття рішення для мого візиту до Олега та загалом до нормалізації ситуації зі здійсненням інших моніторингових візитів Омбудсменів двох країн. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий