У компанії для боротьби з корупцією застосовують так звані "мобільні групи", а також розмірковують над введенням онлайн-моніторингу руху і створенням департаменту енергоменеджменту в УЗ.
Новий гендиректор Укрзалізниці виявив масштабні розкрадання палива в Мелітопольському депо і заявив про кришування цієї схеми місцевими
поліцейськими. У цьому депо протягом п'яти місяців були виявлені розкрадання палива майже на мільйон доларів. Про це пише Балчун в своєму Facebook, передають Патріоти України.
Йдеться про локомотивне депо Мелітополя ТЧ-3, де за п'ять місяців, в результаті боротьби з розкраданнями, було збережено 1300 тонн палива. Що дозволило УЗ зберегти суму еквівалентну майже мільйону доларів. "П'ять місяців - мільйон доларів. 7 - 8 тонн солярки щодня йшло" наліво ". Прямо з тепловоза в каністри. Машиніст, помічник машиніста - "в долі".
Або безпосередньо депо. Прямо в бензовоз. Тут вже ранг вищих начальників. Конкретні прайси . Начальник депо - 500 тисяч гривень щомісяця. Мовчання працівників ВОХР - 500 гривень за одну поїздку, мільйон гривень - за відновлення на посаді начальника депо. Ще мільйон щомісяця - за невтручання", - озвучив схему Войцех Балчун.
Є й інші схеми, за словами Балчуна. Наприклад, хитрості машиністів: виведення з ладу системи контролю, псування систем захисту теплового режиму дизеля, слив палива по ходу тепловоза. "Задіяні всі: залізничники, місцеві правоохоронці і бандити, скупники палива. Загрози начальнику, який наважився кинути виклик і почав ламати схему. Все це просто оперативна інформація, встановлені факти", - констатував Балчун.
У компанії для боротьби з корупцією застосовують так звані "мобільні групи", а також розмірковують над введенням онлайн-моніторингу руху і створенням департаменту енергоменеджменту в УЗ.
Источник
Новий гендиректор Укрзалізниці виявив масштабні розкрадання палива в Мелітопольському депо і заявив про кришування цієї схеми місцевими
поліцейськими. У цьому депо протягом п'яти місяців були виявлені розкрадання палива майже на мільйон доларів. Про це пише Балчун в своєму Facebook, передають Патріоти України.
Йдеться про локомотивне депо Мелітополя ТЧ-3, де за п'ять місяців, в результаті боротьби з розкраданнями, було збережено 1300 тонн палива. Що дозволило УЗ зберегти суму еквівалентну майже мільйону доларів. "П'ять місяців - мільйон доларів. 7 - 8 тонн солярки щодня йшло" наліво ". Прямо з тепловоза в каністри. Машиніст, помічник машиніста - "в долі".
Або безпосередньо депо. Прямо в бензовоз. Тут вже ранг вищих начальників. Конкретні прайси . Начальник депо - 500 тисяч гривень щомісяця. Мовчання працівників ВОХР - 500 гривень за одну поїздку, мільйон гривень - за відновлення на посаді начальника депо. Ще мільйон щомісяця - за невтручання", - озвучив схему Войцех Балчун.
Є й інші схеми, за словами Балчуна. Наприклад, хитрості машиністів: виведення з ладу системи контролю, псування систем захисту теплового режиму дизеля, слив палива по ходу тепловоза. "Задіяні всі: залізничники, місцеві правоохоронці і бандити, скупники палива. Загрози начальнику, який наважився кинути виклик і почав ламати схему. Все це просто оперативна інформація, встановлені факти", - констатував Балчун.
У компанії для боротьби з корупцією застосовують так звані "мобільні групи", а також розмірковують над введенням онлайн-моніторингу руху і створенням департаменту енергоменеджменту в УЗ.
Источник
Комментариев нет:
Отправить комментарий