воскресенье, 24 июля 2022 г.

МОЯ АРМИЯ

Українська Дискотека
Українська Дискотека
Моя армія варить каву та слухає джаз. Танцює танго та сальсу, а іноді вальс. Моя армія читає біблію та робить намаз. Її благають дати автографи Тор та навіть Марс! Моя армія пише вірші та малює гуашью. Вона одразу відчуває хто є свій, а хто точно не з наших. Моя армія багато жартує, сміється та майже не плаче. Лише інколи, тихо, вночі, коли в Вальхалу йдуть ті, що наші. Моя армія складається з тисячі різних історій. Вони з'являються від вітру війни, як хвилі на морі. Вона їх згадує, коли закурить - в перервах між боєм. Дві, три коротких затяжки - та знов вертає до строю. Моя армія ніколи не спить та завжди на варті. Вона не вірить гучним словам - вони геть нічого не варті. Вона сумує за домом, та робить собі дом усюди. Моя армія - то є найкращі на світі люди. Володимир Шевченко Фото Мартин Брест ❤ Лайк для воїнів ❤

Комментариев нет:

Отправить комментарий