вторник, 28 апреля 2015 г.

«На ху* нам Крим впав»: Терорист у шоці – його побила поліція в РФ… за паспорт «ДНР»

І заявили, що через  отаких  от «ополченців» їм  зарплату урізали
Нижегородські поліцейські жорстоко побили «ополченця», повідомляють   Патріоти України з посиланням на  «МК Нижній Новогород». Інцидент стався на початку квітня, коли терорис Олександр Зайцев (на фото), під час своєї відпустки сидів з товаришами в кафе, звідки наряд ППС відвіз їх у відділ поліції № 4 Московського району Нижнього Новгорода. Зажадали паспорта. Зайцев простягнув свій документ. А в ньому виявилося посвідчення «ополченця» «ДНР». «Я і не міг подумати, що це викличе таку агресію у поліцейських. Для початку мені сказали, що здадуть в ФСБ за
найманство. Я пояснив, що я не найманець, а доброволець, який жалування не отримує. Далі пішла тирада від одного з поліцейських: «Нам через вас, козлів, зарплату урізали!». Потім служивий переключився на геополітику. Мовляв, йому і його «бойовим товаришам» «Крим на … не впав!». З боку це виглядало так: сиділи три поліцейських і по черзі гавкали, який я поганий.

 Один з них мене запитав: за кого воював? Я відповів, що захищав російських людей. Після цієї фрази один з них ударив мене по обличчю, я відсахнувся. Тоді він намотав на руку ремінь і почав завдавати мені ударів по спині й голові. Дуже хотілося вдарити у відповідь, але я розумів, що

 відразу отримаю термін за напад на представника влади. Через пару хвилин мене стусанами відправили в камеру. Вранці прийшов наш знайомий, віддав «штраф» поліцейським – і нас відпустили »- розповідає сам Олександр. «Ополченець» з Нижнього Новгорода Олександр Зайцев з

 позивним «Заєць» повернувся з так званої «Новоросії» перед Новим роком. Воював у  РГД «Рязані» в Донецьку і штурмував село Маринівка, щоб пробити коридор до російського кордону. Потім служив в охороні об’єктів 

зв’язку у генерала Сергія Петровського «похмурого» – начальника розвідуправління «ДНР». Зараз заявою Зайцева займається прокуратура і ОСБ. Очної ставки і яких-небудь інших слідчих заходів поки не було. Зайцева взагалі не викликали в поліцію.
Джерело 

Комментариев нет:

Отправить комментарий